środa, 8 grudnia 2010

Radhanath Swami o najlepszej modlitwie.

Podczas operacji na otwartym sercu, pacjent nie mówi lekarzowi jak wykonać zabieg. Lekarz wie najlepiej, co jest najlepsze dla pacjenta. Podobnie Pan jest na doskonałej pozycji. Wie jak wykonać operację, wie czego potrzebujemy. Nie powinniśmy wybierać rodzaju przeszkód i problemów, które według nas Pan powinien użyć dla naszego oczyszczenia. Jeśli będziemy się modlić w taki sposób, Pan może spełnić nasze pragnienia. Jednak w konsekwencji proces oczyszczenia staje się bardzo długi. Najszybszym sposobem na oczyszczenie jest pozostawienie tego w rękach Pana. Każdy rodzaj modlenia się i pamiętania o Panu jest dobry. Jednak ideałem jest, by z pełną wiarą ofiarować następującą modlitwę: "O Panie, wiesz co jest dla mnie najlepsze. Pozwól mi się Tobie podporządkować w każdych warunkach, które dla mnie wybrałeś. Proszę chroń mnie."