niedziela, 8 sierpnia 2010

Radhanath Swami o wspaniale.

Największą przyjemnością wielbiciela jest położyć swą głowę u stóp Krsny i Jego wielbicieli myśląc w sercu: "Jestem twoim wiecznym sługą." Ci którym podoba się ta idea... Wspaniale... Ci, którym się to nie podoba... Wspaniale... To jest naszym przekonaniem. Wszystko jest wspaniałe. Czy będą rzucać w ciebie kamieniami... Wspaniale... Czy też będą rzucać ci kwiaty... Wspaniale. Gdy jestem w Indiach ludzie ofiarowują mi girlandy... Gdy jestem w uniwersyteckim miasteczku ludzie rzucają we mnie pomidorami, jajkami, jabłkami, ziemniakami, odchodami i uryną, leją wodą, wiadra wody... Gdy intonuję Hare Krsna zostaje mi ofiarowanych tak wiele różnych rzeczy. Acaryowie uczą nas, by przyjąć to wszystko uważając to za coś wspaniałego. Rzucają odchodami, kamieniami, leją urynę... Wspaniale... Krsna odwzajemnia się. A jeśli będą rzucać girlandy... Tak, to również jest dla Krsny. Bez względu na to jakie jest nasze zajęcie, należy zrozumieć, że spełnienie naszego życiowego pragnienia ma miejsce wyłącznie wtedy, Krsna jest zadowolony. Aspirujmy tylko do tego - wiecznej miłosnej służby dla Niego. Dziękuję bardzo. Hare Krsna.